7 september 2013

A1 start goed met mooie uitoverwinning.

Afgelopen zaterdag begon de competitie dan eindelijk. Na een lange en ook wisselvallige voorbereiding stond de uitwedstrijd tegen Lunteren op het programma. Na de twee forse bekernederlagen en de moeizame overwinning op de B1 waren we erop gebrand om nu te laten zien wat we werkelijk in huis hadden. De wedstrijdvoorbereiding was erg rommelig omdat er maar liefst 6 basisspelers te laat waren gekomen.

We begonnen de wedstrijd niet goed en de eerste 10 minuten waren duidelijk voor Lunteren. Daarin kregen ze een paar kansen en zelfs een penalty maar deze werd geweldig tegengehouden door Tom. Daarna begonnen we onder de druk uit te komen en wisten we met mooie aanvallen enkele goede kansen te creëren. Deze werden helaas niet benut. De rest van de eerste helft waren wij de bovenliggende partij alleen lukte het steeds niet om te scoren.  De ruststand was dus 0-0 maar desondanks waren de trainers erg tevreden met hoe er gespeeld was.

De tweede helft was eigenlijk identiek aan de eerste helft. Wij waren de betere partij en Lunteren was af en toe gevaarlijk via de counter. Zo mistten zij een niet te missen kans vlak na rust. Uiteindelijk was het Ron die de ban brak na ongeveer een kwartier in de tweede helft met een mooi schot van afstand. Daarna ging het steeds makkelijker en liepen we uit naar 3-0 door goals van Ahmed en Ron. Het laatste kwartier waren de meesten leeggestreden en waren er ook een aantal met pijntjes. Hierdoor kon  Lunteren nog een keer te scoren maar dat deed niets af aan de overwinning.

Na de wedstrijd hebben we nog in de Ona kantine gezellig wat gedronken met het hele team.

Volgende week is DTS aan de beurt, we spelen thuis om half 3.

Alan Rijnders

Wedstrijdfoto's

ONA'53 A1 - Fortissimo A1

Wedstrijdfoto's Bron Gerard Vos meer »

• 6 april 2013, 14:30
24-11-2012
17-11-2012

ONA'53 A1 - Bemmel SC A1

10-11-2012
29-09-2012
22-09-2012

Beuningse Boys A1 - ONA'53 A1

15-09-2012

ONA'53 A1 - Blauw Wit A1

08-09-2012

SJT: Leones/DSZ A1 - ONA'53 A1

01-09-2012

ONA'53 A1 - Hatert A1

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!